معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک در راستای ارتقاء
سطح سلامت روحی و جسمی شهروندان با همکاری مرکز بهداشت شماره 3 ، اولین جلسه هم
اندیشی با داوطلبین سلامت و مهندسین بهداشت محیط مراکز تحت پوشش مرکز شماره 3 (
قائم، ادویه چی، بیمارستان دکتر شیخ، احمدی، شهید قدسی، المنتظر) برگزار گردید.
حسینی افزود: هدف از برگزاری این جلسه جلوگیری از موازی
کاری نهادها و مشارکت شهرداری منطقه یک و مرکز بهداشت شماره 3 در اجرای بهتر طرح
ها و برنامه ها می باشد.
وی خاطر نشان کرد: داوطلبین سلامت نمایندگان بهداشت در سطح
محلات منطقه می باشند و از آنجایی که به طور مستمر با مردم محله در ارتباط هستند ،
با انتقال مشکلات بهداشتی و آسیب های اجتماعی سطح محلات ،شهرداری را در ارائه خدماتی که در راستای نیاز های شهروندان باشد یاری می
نمایند.