طی این جلسه آموزشی ، مادران با اصول دستیابی  به ایمنی ، عوامل خطر زا در منازل ، خدمات سازمان آتش نشانی و آموزش عملی خاموش نمودن آتش آشنایی پیدا کردند.

لازم به ذکر است این برنامه در 2فاز و طی 22 ساعت جلسه آموزشی در دبستان شکوفه، ابن سینا ، راهنمایی سرمد و دبیرستان سعدی در ناحیه یک ، دبستان بیهق ، شاهد شفیعه ، شمس آبادی و شهید برونسی در ناحیه دو و دبستان حداد تهرانی و حضرت زینب (س) در ناحیه سه  به اجرا در آمد.